שיווק נדל"ן: הסודות של הסוכנים הבולטים בתחום

זה לא קל למצוא נכס נדל"ן ולמכור אותו בפרק זמן מהיר.
כדי שזה יקרה, נדרש לבצע פעולות שיווק נדל"ן חכמות, כמו שיודעים לעשות הסוכנים הבולטים בתעשייה

מתוך:

קלר וויליאמס חולון - ערן דרורי נדל״ן

סוכני נדל״ן הם יחידי הסגולה שלקחו לעצמם את הזמן לשפר את כישוריהם ולחדד את יכולותיהם כדי לעמוד לצד לקוחותיהם ולהוציא את הטוב ביותר עבורם. עבור ערן דרורי המנהל את משרד קלר וויליאמס חולון/ערן דרורי נדל״ן, לא מדובר רק במקצוע, אלא בתשוקה ואהבה אמיתית לכל מה שמשלב את עולם הנדל״ן עם עולם המכירות לכדי רגע שיא אחד – רגע החתימה.

אחרי מספר שנים בתחום, בהן עבד כסוכן מוביל בחברת תיווך בינלאומית, ודורג בה במקום הרביעי והמכובד כאחד המתווכים המוצלחים ביותר של הרשת, החליט ערן לצאת לדרך עצמאית. לפני כ-5 שנים הוא הקים את משרד התיווך ״ערן דרורי נדל״ן״ המתמחה בשיווק פרויקטים יד ראשונה, עם דגש על מכירה של פרויקטים של תמ״א 38, בכל אזור חולון, בת ים וראשון לציון.

לפני כ-3 שנים, ואחרי אינספור בתים, דירות ונכסים שהוא וצוות המשרד שלו מכרו, הוא החליט שהגיע הזמן להתרחב ולהפוך את הנקודה שהוא הציב על המפה, לטיפה יותר גדולה. ב-2017 קנה ערן זיכיון של מותג קלר וויליאמס, מחברות התיווך הגדולות ביותר בעולם, וכיום מפעיל ערן משרד משותף הכולל את שמו ואת קלר וויליאמס, ומונה לא פחות מ-17 יועצי נדל״ן מומחים.

״התרחבות של עסק היא בדרך כלל סימן לעבודה טובה ונכונה, ובמקרה שלנו הדבר קרה על פני פרק זמן קצר יחסית תודות לשיטת העבודה היעילה שלנו״, משתף ערן, וממשיך לפרט.

״חילקנו את עבודתנו בין צוות סוכני המשרד כך שלכל אחד תהיה ההתמחות שלו. כשלכל סוכן ישנה נישה צרה בה הוא עובד הוא מצליח להשתלט עליה ולהתמחות בה מהר יותר ובצורה מעמיקה יותר, וזה אחד הדברים אליהם אנחנו שואפים, כדי שנוכל לתת שירות שלא רק מרגיש טוב אלא גם מביא תוצאות בפועל. יש לנו מתווכים שמתמחים במכירה, יש לנו כאלה המתמחים בקניה, וכולם עוברים הדרכות באופן שוטף כדי לשפר את כישוריהם.

״בשנה האחרונה הצטרף אלינו כשותף למשרד אסף טובי, שהגיע עם ניסיון של 15 שנה בתחום הנדל"ן, ובתוכו גם ניסיון בניהול משרדים וסוכנים מהמובילים בישראל. אסף הוא מאסטר טריינר ב-NLP שעובד עם כל סוכן שנכנס למשרד ומעניק לו ליווי אישי ועסקי לבניית עסק מצליח וכדי ללמד אותו כיצד לנהל את זמנו ועבודתו. בזכותו ובזכות שיטת העבודה המדויקת שלו אנחנו רואים כיצד אנחנו כל הזמן מגדילים את כמות הנכסים שאנחנו מייצגים, את כמות הנכסים שאנחנו מוכרים, וכיצד אנחנו מצליחים למכור נכסים במחירים גבוהים יותר מהמחירים שמכתיב השוק – מה שאומר רווח גדול יותר למוכר״.

שניים רבים השלישי לוקח

שם המשחק במכירה של נכסי נדל״ן – בדיוק כמו בעת מכירה של כל דבר אחר – הוא ביקוש אל מול היצע. אחד הפרמטרים בהם מתבלט משרד ״ערן דרורי קלר וויליאמס״ הוא ביכולתו למקד את הביקוש בנכס ספציפי לשם יצירת תהליכי התמחרות. בעזרת סוכני הקונים של המשרד, והפניות המגיעות בכל עת, מצליחים סוכני המכירות של המשרד לרכז במקום אחד מספר קונים המעוניינים בנכס בודד.

ריכוז של מספר קונים המתעניינים באותו נכס לא רק מעניק לו תחושה נחשקת יותר ומאותת לקונים אחרים כי אכן מדובר בנכס איכותי. הוא גם יוצר תהליך בו על מנת לקנות את הנכס יש להציע הצעה אטרקטיבית יותר מזו של שאר הקונים. בכך, מכניסים סוכני המשרד את הקונים ל״מלחמת מחירים״ לכל המרבה במחיר, כשהזוכה האמיתי ב״מלחמה״ הוא המוכר שנהנה מהצעה גבוהה שלעיתים רבות אף גבוהה יותר ממחיר השוק המבוקש.

שיווק נכון בראש נכון

כדי להגיע לקונה הרלוונטי צריך לפרסם במקום הנכון, זה אולי החוק הראשון בשיווק ופרסום של כל מוצר, וכך גם עובד המשרד של ערן דרורי. דרך ניתוח מעמיק של כל נכס ושל אזור המגורים בו הוא נמצא מצליח המשרד לבנות פרופיל נכס מדויק ולהבין מי קהל היעד הרלוונטי ביותר, למי צריך לדבר, באיזו שפה ואיפה אפשר למצוא אותו. אם מדובר באזור המאופיין באוכלוסייה חרדית, השפה תהיה בהתאם והפרסום יעשה בעיתונות חרדית; אם הבית נמצא בשכונה צעירה ומתפתחת המתאימה לזוגות צעירים, השפה תהיה קלילה יותר והפרסום יתמקד בפייסבוק ובאינסטגרם איפה שנמצאים רוב הצעירים, וכן הלאה. דרך הבנה של פרופיל הקונה המדויק מגיע המשרד ללקוחות הרלוונטיים ביותר ולאלה שהסיכוי שירכשו את הנכס גבוה יותר.

אם אתם משווקים כיום נכס בעצמכם או דרך משרד תיווך ואתם לא מקבלים מספיק קונים פוטנציאלים, אתם מפספסים הזדמנות אדירה לבצע תהליך נכון שיביא לביקוש גבוה של הנכס ולמקסום במחיר שתקבלו בסגירת העסקה. בעזרת המשרד של ערן דרורי תוכלו להביא לנכס מספר רב של קונים וליהנות מהצעות מחיר אטרקטיביות במיוחד ומרמת שירות יוצאת דופן.