קבלני תמ"א 38
מומלצים

קבלני תמ"א 38

ערן דרורי

לאחרונה ראיתם שיש יותר ויותר פרויקטים של תמ"א 38 באזור שבו אתם גרים? התחלתם לחשוב שאולי גם במקרה שלכם זה יכול להיות רעיון טוב? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. כפי שבוודאי יצא לכם לשמוע ולהבין, קבלני ביצוע תמ"א 38 יכולים להגיע, לחדש את המבנה שלכם ולחזק אותו. בצורה כזאת המבנה יהיה עמיד יותר בפני רעידות אדמה, ומעבר לכך, כמובן שיהיה גם ערך מוסף. הערך המוסף הוא למעשה העלאת ערך הדירה. אותן דירות ישנות שעוברות תמ"א 38 נראות חדשות יותר, מורחבות ולפעמים גם מוסיפים להן חדרים, מרפסות ועוד. לכן ברור מדוע זה מאוד כלכלי וזה גם מסביר מדוע יש היום כל כך הרבה קבלני ביצוע תמ"א 38 שביניהם תוכלו לבחור. 

איזה קבלני ביצוע תמ"א 38 יוכלו להתאים לכם?

אם כבר הצלחתם להגיע להבנה ולהסכמה עם השכנים, ברור שאתם מתלבטים באיזה קבלני ביצוע תמ"א 38 במרכז הארץ תוכלו לבחור. יש שלל אנשי מקצוע טובים בתחום הזה, אך יש גם קבלנים שלא מגיעים עם מספיק ניסיון. זו הסיבה שבגללה, אם תוכלו לברר מראש כל מה שאפשר אודות אנשי המקצוע שלכם, מה טוב. נסו לברר, למשל, איזה סוג של תמ"א 38 הם עשו באזור, האם הם מנוסים והאם הם פנויים לבצע את הפרויקט שאתם מבקשים.

 

שימו לב היטב לחוות הדעת

 

עוד טיפ חשוב שיוכל לעזור לכם לבחור בין שלל קבלני ביצוע תמ"א 38, זו שאלת חוות הדעת. אם אנשים אחרים, שכבר עשו תמ"א 38 עם אותם קבלי ביצוע לא יצאו מרוצים, מה פתאום שתפנו אליהם? קבלנים שלא עושים עבודה טובה ומסודרת עלולים להוביל לכך שהפרויקט ייקח הרבה יותר זמן ממה שאתם חושבים. לעומת זאת, אם מדובר על אנשי מקצוע מוכשרים ומומלצים, התוצאה תהיה טובה ויחסית מהירה. לכן יש מקום לקרוא חוות דעת, סקירות והתרשמויות של אנשים אחרים. אתם תראו, אחרי שהפרויקט יסתיים, שתצאו מרוצים מאוד. אין כמו לחדש את הדירה ולדעת שתוך כדי כך אתם גם מעלים את הערך שלה בצורה משמעותית ביותר.