משרדי תיווך בחולון: העסקה הגדולה בחייכם
בידיים טובות

מוכרים או רוכשים נכס? אל תהיו פזיזים.
משרדי תיווך בחולון ילוו אתכם צעד אחר צעד כדי שתהיו בטוחים שאתם בדרך הנכונה לעסקה מוצלחת

מתוך:

משרדי תיווך בחולון

לידור יעקב

קנייה או מכירה של נכס כנראה תהיה העסקה הגדולה ביותר בחייכם, וככזאת, מומלץ מאוד להתייעץ עם בעלי המקצוע בתחום.
חושבים לקנות או לרכוש נכס בחולון? כדאי שתתייעצו עם בעלי המקצוע המכירים את העיר, את יתרונותיה, ואת הפרטים הקטנים בכל שכונה, כך שיידעו בדיוק מה אתם צריכים ומה מתאים לרצונותיכם. בכתבה הבאה תכירו את משרד התיווך ערן דרורי נדל"ן בע"מ בחולון :
הקורונה השפיעה כמעט על כל המשק הישראלי וקשה למצוא עסקים שלא נפגעו ממנה בצורה כזו או אחרת. ובכל זאת, יש מקום ששמר על סוג של יציבות בים הסוער, והוא שוק הנדל"ן. בין כל הגלים הסוערים היה משרד אחד שהצליח לנווט את ספינת הלקוחות שלו בהצלחה וזה המשרד של ערן דרורי. 

דרורי, הבעלים של חברת "ערן דרורי נדל"ן בע"מ – תיווך, שיווק פרויקטים ויזמות", החליט לצאת לדרך עצמאית לפני כחמש שנים בתום שורה של הישגים שאליהם הגיע כסוכן בחברת נדל"ן מובילה. אחרי שראה את ההצלחה שלו בתיווך דירות יד שנייה, זיהה את הפוטנציאל גם בתחום ההתחדשות העירונית, והיום המשרד שלו נחשב למוביל בחולון והסביבה בתחום הפרויקטים של תמ"א 38.

היום ערן מחזיק גם בזיכיון של חברת KEELER WILLIAMS האמריקאית, ובכך מיצב את עצמו כנציג של חברת התיווך האמריקאית הנחשבת לגדולה בעולם. מדובר בחברה שעברה את כל המתחרות שלה גם בכמות הסוכנים וגם בכמות העסקאות שהיא מצליחה לייצר.

"הופתענו שנשמרה יציבות מסוימת בענף הנדל"ן", מודה ערן. "השוק לא קפא כמו בתקופה של המחאה החברתית או מע"מ אפס. יש ירידה מסוימת בכמות העסקאות אבל לא במחירים. המצב הוא לא כמו לפני הקורונה, אבל השוק עובד. אנחנו מחזיקים ב-100 דירות למכירה יד ראשונה, ובעוד 80 דירות יש שנייה".
"מה שמאפיין את השוק בתקופה הזאת הם מחפשי המציאות", ממשיך ערן. "אנחנו מקבלים עשרות שיחות בשבוע מאנשים שמחפשים לרכוש נכסים של אחרים שחייבים למכור בגלל הקורונה ונכנסו להליך של פשיטת רגל. באופן מפתיע עדיין לא רואים יותר מדי הזדמנויות להשקעה והשוק מחזיק מעמד".

אז עכשיו זה הזמן הנכון להשקיע?

"אם נמשיך ונכנס לסגר שלישי נתחיל לראות יותר ויותר מצוקות של אנשים. אחת הסיבות לכך שאנשים לא איבדו את הבית שלהם זה החסד שניתן להם מהבנקים. במידה והקורונה לא תעלם בקרוב מהעולם תתחיל ההתרסקות ולהערכתי ההזדמנויות האמתיות יצופו בעוד כמה חודשים".
ערן מספר שבעבר לא מעט משקיעים הגיעו לחולון עד שמס הרכישה עלה והעלים אותם מהמפה. לאחרונה הם חזרו בחיפוש אחר השקעות בעיר הילדים שמאופיינת במשפחות רבות של משפרי דיור.

"רואים מעבר של הרבה משפחות לאזורים החדשים בעיר כמו קריית רבין ושכונת ח' 370", מדגיש ערן. "לעומת זאת זוגות צעירים מתפשרים והולכים יותר לפריפריה, כי העיר הפכה יקרה עבורם, והם מעדיפים לרכוש בערים דוגמת יבנה דירה טובה יותר באותו הסכום. כאן נכנסת השאלה, מהי ההעדפה? מי שפחות שם לב למיקום עובר לאזורים זולים יותר ומקבל תמורה גבוהה יותר לכסף שלו. היתרון בחולון שהיא קרובה לתל אביב, ומהצד הצפוני של העיר המרחק הוא שמונה דקות נסיעה. מי שלא מסוגל לעמוד במחירים של תל אביב מוצא את חולון והסביבה כפשרה לא רעה עבורו".

על מה שערן דרורי לא מתפשר זה על איכות המתווכים שעובדים איתו, שנחשבים למקצועיים ביותר מהסיבה הפשוטה: במשרד שלו שמים דגש על איכות ולא על כמות, לצד אמינות ומקצועיות. "מטרת העבודה שלנו מול הלקוחות היא להשיג את התוצאות הטובות ביותר במינימום זמן, ולא פחות במינימום כאב ראש", מדגיש ערן. "ככל שסוכן יהיה מקצועי יותר ויידע את העבודה, הוא ישיג תוצאות טובות יותר. הרבה פעמים הדבר בא לידי ביטוי בתמחור גבוה מדי של הנכס שהוא לא רלוונטי. הרבה פעמים לקוחות עוברים טראומה בתהליך מכירה, בעוד שאנחנו רוצים לעשות להם את החיים קלים יותר ולהביא תוצאות טובות בלי עוגמת נפש".

אז אם אתם מחפשים את המשרד הנכון שינווט אתכם בים כאבי הראש שכרוך בחיפוש אחר נכס חדש בחולון, דעו שכדור ההרגעה שלכם יכול להגיע בדמות ערן דרורי והצוות המיומן שלו.